دسته‌بندی نشده

۱۰ نکته برای احداث یک کلینیک زیبایی

۱- موقعیت مکانی کلینیک

هنگامی که در نظر دارید یک کلینیک خدمات زیبایی تاسیس کنید و به موفقیت چشمگیر برسید ،عاقلانه است که به دنبال مکانی باشید که در نزدیکی مرکز شهر و مجتمع پزشکان واقع شود. دسترسی آسان از طریق وسایل نقلیه عمومی و وجود پارکینگ در اطراف کلینیک از موارد دیگر انتخاب محل کلینیک میباشد.

۲- هزینه ی درمان

در نظر داشته باشید قیمت ها معقولانه و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی بازار هدف در محل زندگی شما باشد. اگر به هر دلیل افزایش قیمت نسبت به سایر مراکز اعمال میکنید حتما با توضیح و بسط دادن موضوع به مراجعین خود آنها را ازدلایل این افزایش نرخ آگاه کنید.

۳- تنوع در خدمات

ارائه خدمات متنوع زیبایی نشان می دهد که پزشک دارای دانش گسترده ای در مورد صنعت زیبایی است و می تواند طیف گسترده ای از افراد با نیازهای متعدد را راضی کند. این آیتم علاوه بر خوشنامی کلینیک به افزایش درآمد آن نیز کمک شایانی میکند.

۴- ساعات کاری

باز بودن کیلینیک در زمان های خارج از محدوده ی زمانی ادارات به افزایش نرخ مشتریان شما کمک خواهد کرد. این آپشن به مراجعین شما این امکان را میدهد پس از گذراندن زمان در محل کار و بدون سختی به کیلینیک مراجعه نمایند. همچنین مقرر داشتن ساعات کاری در روزهای تعطیل کمک کننده خواهد بود.

۵- نوبت دهی

هیچ چیز به اندازه ی معطل بودن در یک کیلینیک برای اشخاص آزاردهنده نیست، پس اطمینان حاصل کنید نوبت ها به درستی و در زمان های مقرر صورت میپذیرد و به مراجعین با اتلاف کمترین زمان ممکن خدمت رسانی میگردد.

۶- مجوزها و بیمه

وجود مجوزهای لازم از مراجع زیربط برای احداث یک کیلینیک الزامیست. همچنین در نظر داشته باشید اپراتورهای تجهیزات بایستی مدارک مبنی بر آموزش کاربری دستگاه های پزشکی را کسب کرده باشند.

وجود بیمه  شما را قادر میسازد خود و همچنین بیماران را در برابر حوادث غیرمترقبه تحت پوشش قرار دهید.

۷- تجهیزات و امکانات

مردم همیشه به دنبال کلینیکی هستند که از داخل و خارج زیبا به نظر برسد. این می تواند بازدید مراجعین را از کلینیک شما به یک تجربه دلپذیر تبدیل کند. مهم این است که مراجعین هنگام مراجعه به کلینیک احساس راحتی کنند .

استفاده از ماشین آلات یا تجهیزات به روز باعث ماندن در رقابت با سایر مراکز به جهت بهبود کیفیت خدمت رسانی به مشتریان است. با گذشت زمان ، فناوری جدید وارد صنعت زیبایی می شوند و اغلب کیفیت درمانی بالاتری و نتیجه درمانی بهتری را ارائه می دهند که موجبات رضایت مشتریان و افزایش مراجعین را به همراه دارد.

۸- نظافت

در یک کلینیک زیبایی نظافت و بهداشت کلینیک از موارد بسیار مهم است. بسیاری از مراجعین روزانه به کلینیک مراجعه می کنند و در صورت تمیز نبودن کلینیک یا رعایت نکردن استانداردهای بهداشتی ، این می تواند منجر به انتقال عفونت و یا در ساده ترین حالت، ایجاد یک تجربه ی ناخوشایند در هنگام مراجعه به کلینیک شود.

۹- مشتری مداری

ایجاد یک فضای صمیمی توام با خوشرویی در کنار احترام به حقوق مراجعین از موارد بسیار مهم است. این امر همچنین باعث می شود تجربه مراجعین در کلینیک یک تجربه ی دلپذیر و لذت بخش باشد.

۱۰- ایمنی

رعایت نکات ایمنی و توجه به ایمنی مراجع در هنگام اقدامات زیبایی و ایجاد حداقل آسیب پس از آن از جمله مهمترین مواردیست که باید به آن توجه داشت.